Zainteresowani nabyciem praw do nazwy kultowego obiektu przy ul. Oleskiej 70 mają ostatnią szansę na złożenie oferty. Trwa trzeci, a zarazem ostatni konkurs na sponsora tytularnego Hali Widowiskowo-Sportowej w Opolu.

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji poszukuje partnera do stworzenia nowej marki na styku biznesu i rozrywki, która stanowić będzie nowoczesną platformę do promocji produktów firmy przez 365 dni w roku. Umożliwi to długotrwałe zakorzenienie marki w świadomości konsumentów, a dzięki imprezom odbywającym się w hali zapewni transfer emocji z areny na markę partnera. O skuteczności naming rights jako narzędzia kreowania marek sponsorowanych hal świadczą m.in. przykłady współpracy Ergo Hestii i Ergo Areny, firmy Atlas i Atlas Areny oraz firmy Tauron i Tauron Areny.

Nowoczesna Hala po modernizacji od wznowienia swojej działalności w 2017 roku zdążyła gościć już Klubowe Mistrzostwa Świata w Piłce Siatkowej Mężczyzn, mecz siatkówki reprezentacji Polska-Kanada, występ kabaretu NEOnówka, koncert Orkiestry Złotych Przebojów, a także wiele innych wydarzeń o charakterze sportowym i widowiskowym. HWS na stałe jest areną zmagań drużyny PGNiG Superligi KPR Gwardii Opole, koszykarzy z Weegree AZS KU PO, siatkarek z UNI Opole i futsalowców z FK ODRA Opole, dodatkowo na terenie obiektu świadczone są usługi rekreacyjne.

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji przygotował cały pakiet atrakcyjnych powierzchni reklamowych i kanałów promocyjnych, o których można dowiedzieć się więcej z załącznika
nr I, dostępnego na stronie organizatora:

http://mosir.opole.pl/przetarg/konkurs-sponsora-tytularnego-hali-widowiskowo-sportowej-opolu/

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Opolu czeka na oferty do 15 czerwca.