MIEJSKI OŚRODEK SPORTU I REKREACJI W OPOLU
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
INSPEKTOR DS. BHP – 1/4 ETATU
- Wymagania niezbędne
Wymagania niezbędne | Wymagane dokumenty |
a) obywatelstwo polskie/kraju Unii Europejskiej i/lub innego państwa, którego obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP * | Oświadczenie |
b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych | Oświadczenie |
c) brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne | Oświadczenie |
d) nieposzlakowana opinia | Oświadczenie |
e) wykształcenie:· wyższe o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy albo studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, | Kserokopia dyplomu lub oryginalne zaświadczenie o ukończeniu studiów |
f) staż pracy:co najmniej trzyletni udokumentowany staż pracy w służbie | Kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniuw przypadku trwania stosunku pracy (ważność zaświadczenia 1 m-c) |
g) prawo jazdy kategorii B oraz sprawne prowadzenie pojazdów | Kserokopia uprawnień oraz zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnianie wymagania |
- Wymagania dodatkowe
Wymagania dodatkowe | Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania |
a) znajomość przepisów z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy i umiejętność ich interpretacji | Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnianie wymagania |
b) znajomość kodesku pracy i umiejętność interpretacji przepisów | Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnianie wymagania |
c) znajomość przepisów z zakresu ochrony przeciwpożarowej i umiejętność ich interpretacji | Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnianie wymagania |
d) odpowiedzialność, rzetelność, komunikatywność, dyspozycyjność | Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnianie wymagania |
e) umiejętność organizowania czasu pracy na stanowisku w sposób zapewniający terminową realizację zadań | Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnianie wymagania |
f) biegła znajomość obsługi komputera, w tym systemu operacyjnego Windows i znajomość komputerowego oprogramowania narzędziowego Microsoft Windows | Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnianie wymagania |
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- prowadzenie spraw związanych z przestrzeganiem przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy i ochrony ppoż.,
- przeprowadzanie kontroli stanu bhp i ppoż. oraz koordynacja przestrzegania przepisów w tym zakresie w Miejskim Ośrodku sportu i Rekreacji,
- informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych oraz wnioskowanie w celu ich usuwania,
- koordynacja oraz prowadzenie szkoleń wstępnych (instruktaż ogólny) z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy nowoprzyjętych pracowników oraz organizowanie szkoleń okresowych z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy,
- opracowywanie dokumentów dotyczących ryzyka zawodowego na poszczególnych stanowiskach pracy,
- przygotowywanie projektów zarządzeń dyrektora i instrukcji dotyczących bhp i ppoż.,
- realizacja zadań związanych z ochrona przeciwpożarową MOSiR, w tym dokonywanie oceny zabezpieczenia ppoż. obiektów MOSiR oraz ustalanie potrzeb wyposażenia w urządzenia gaśnicze, sprzęt ppoż. i oznakowanie z obowiązującymi przepisami,
- rejestracja, sporządzanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, w drodze do i z pracy, chorób zawodowych oraz wyników badań środowiska pracy,
- udział w dochodzeniach powypadkowych,
- określanie potrzeb, zaopatrywanie oraz nadzorowanie wykorzystania odzieży ochronnej i roboczej zgodnie z normami wyposażenia pracowników MOSiR,
- prowadzenie sprawozdawczości z zakresu bhp i ppoż.
* Osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego może zostać zatrudniona na stanowisku, na którym wykonywana praca nie polega na bezpośrednim lub pośrednim udziale w wykonywaniu władzy publicznej i funkcji mających na celu ochronę generalnych interesów państwa, jeżeli posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.
- Warunki pracy na stanowisku:
- usytuowanie stanowiska pracy: budynek wielopiętrowy, schody, bez windy,
- praca przy komputerze,
- bezpośredni kontakt z osobami, wysiłek umysłowy,
- stanowisko wymagające mobilności, ciągłego kontaktowanie się z innymi stanowiskami i instytucjami,
- praca w wymiarze 1/4 etatu
5. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł mniej niż 6%.
- Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
- dokumenty wymienione powyżej,
- życiorys – CV, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016r.poz.922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016 r. poz.902)” i podpisem,
- list motywacyjny,
- kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej bip.um.opole.pl. oraz w Dziale Administracyjno-Gospodarczym Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Opolu, ul. Barlickiego 13,
- kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy
o pracownikach samorządowych, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.*
Kompletne aplikacje należy składać w sekretariacie Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji ul. Barlickiego 13 w Opolu (pok. nr 113), w zamkniętych kopertach z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko inspektor ds. BHP w terminie do dnia 25 kwietnia 2017 r., decyduje data faktycznego wpływu do jednostki.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na stronie internetowej Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Opolu i na tablicy informacyjnej Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Opolu, ul. Barlickiego 13.
*w przypadku osób niepełnosprawnych
Dyrektor
Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Opolu
ogłoszenie o naborze BHP i PPOŻ
kwestionariusz-osobowy-dla-osoby-ubiegającej-się-o-zatrudnienie