Identyfikacja wizualna

Księga Identyfikacji Wizualnej Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Opolu powstała z myślą o spójnym i jednolitym wizerunku marki. Ma służyć przede wszystkim naszym Partnerom, którzy zamieszczają logotyp MOSiR Opole w swoich materiałach promocyjnych oraz osobom, które tworzą materiały graficzne, multimedialne i audiowizualne na potrzeby promocji naszej organizacji.

Zamieszczone wzory materiałów promocyjnych są poglądowe i mają służyć jako wskazówki dla osób wykonujących projekty. Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji może dokonywać dowolnych korekt lub tworzyć odrębne szablony na potrzeby określonej kampanii reklamowej – szczególnie w przypadku materiałów takich jak plakaty, ulotki, materiały do Internetu i Social Mediów. Może także dokonywać okolicznościowych modyfikacji logotypu. Modyfikacje takie nie mogą być jednak dokonywane przez podmioty trzecie bez wcześniejszych konsultacji z Działem Organizacji, Promocji i Marketingu Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Opolu.

W przypadku akcydensów takich jak wizytówki, papier firmowy, zaproszenia etc. Księga Identyfikacji Wizualnej zawiera wierne odwzorowanie projektów docelowych odpowiednio przeskalowanych, zgodnie z wartością procentową znajdującą się w opisie obok każdej wizualizacji.

Materiały do pobrania